Voor complete salarisadministraties bent u bij Ebbers Salarisadvies aan het juiste adres. Het kantoor is in korte tijd uitgegroeid tot een vaste waarde. Met een sterke betrokkenheid en kennis van zaken is Ebbers Salarisadvies werkgevers van dienst. Dat gebeurt op een gedegen en persoonlijke manier. “We denken met de cliënt mee en geven zo de juiste adviezen”, vertelt eigenaar Sandra Ebbers.
Salarisadministratie en méér in vertrouwde handen
Ebbers Salarisadvies bestaat al bijna 14 jaar en maakt een gestage groei door. Aan de Zuivelweg 85 in Doetinchem beschikt het kantoor over een modern en ruim onderkomen. Onlangs werd een vijfde medewerker aangenomen. Het team van Sandra, Suzan, Simone en André is versterkt met Tamara. “De uitbreiding was nodig omdat ons kantoor steeds meer cliënten telt en bestaande cliënten meer werk aan ons toevertrouwen”, legt Sandra Ebbers uit.
Het deskundige bureau krijgt vaker de vraag van werkgevers om hun salarisadministratie uit te besteden, maar willen ook geholpen worden bij vraagstukken op het gebied van ziekteverzuim, re-integratie en functionerings- en beoordelingsgesprekken. “Ze hebben behoefte aan ondersteuning, want ze zijn zelf druk met ondernemen. Ze willen het gewoon goed geregeld hebben en kloppen dan bij ons aan. We kunnen full-service of met deeltaken aan de slag. Gerichte adviezen horen daar zeker bij.” Ebbers Salarisadvies kan naast een uiterst correcte salarisadministratie ook volledige ontzorging bieden. Het fungeert als een uitgebreide HR-functionaris als dat wenselijk is.
Meerwaarde
Sandra Ebbers begon in 2007 voor haarzelf. Ze zag mogelijkheden voor een kleinschalige onderneming voor specifieke salarisvraagstukken. Het midden- en kleinbedrijf (mkb) weet het gespecialiseerde kantoor sindsdien te vinden. Maar ook accountants- en administratiekantoren maken gebruik van de diensten van Ebbers Salarisadvies. Sandra heeft een duidelijke visie. “We investeren graag in een langdurige relatie met onze cliënten. De meerwaarde zit in ons onderscheidend vermogen. Dat zie je terug in de kwaliteit van dienstverlening, transparantie en aantrekkelijke tarieven. Het is ook mogelijk om bij cliënten op kantoor ondersteuning te bieden in de vorm van interim opdrachten.
Tevens kunnen er informatiebijeenkomsten over een bepaald onderwerp worden gearrangeerd met bijvoorbeeld extra uitleg over de loonstrook of cao.” Het kantoor biedt service door actuele zaken en ontwikkelingen te delen met werkgevers. Bedrijven kunnen momenteel bijvoorbeeld vanwege de coronacrisis profiteren van de verruiming van de vrije ruimte van de Werkkostenregeling. De vrije ruimte is eenmalig in 2020 verhoogd van 1,7% naar 3% over de loonsom tot € 400.000. In totaal praat je dan over een extra vrije ruimte van € 7.200 bij een loonsom van € 400.000 of hoger. Daar kun je als werkgever wel extras mee doen richting de medewerkers.” Ook de NOW-regeling behoeft aandacht, zegt Sandra. “Als de regeling is aangevraagd, betrof het een voorlopige aanvraag. Je moet eraan denken om een definitieve aanvraag te doen, anders vervalt de voorlopige aanvraag.”
Voor meer informatie, kunt u geheel vrijblijvend contact opnemen met Sandra Ebbers van:
Ebbers Salarisadvies
Zuivelweg 85
7003 CD Doetinchem
T 0314 360947
___________________________________________________________________
Bedrijfspresentaties
Boeiende verhalen en bedrijfspresentaties in de Achterhoek! Laat je inspireren door de artikelen en- of praktijkverhalen van Achterhoekse ondernemers via //www.helemaalachterhoek.nl/category/werken-in-de-achterhoek/bedrijfspresentaties/.